У січні цього року користувачів державних реєстрів буде остаточно переведено на обслуговування до акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.
Як повідомляє прес-служба Міністерства юстиції, наразі державне підприємство «Інформаційний центр» завершує обробку замовлень на отримання послуг електронного цифрового підпису, що надійшли від близько 25 тис. користувачів реєстрів.
Нагадаємо: послуги електронного цифрового підпису для забезпечення роботи єдиних та державних реєстрів надаються акредитованим центром сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів безоплатно. Це дозволяє суттєво заощаджувати державні кошти, оптимізувати функціонування інформаційної мережі Мін’юсту та підвищувати ефективність обслуговування користувачів реєстрів.
Раніше, зазначають у міністерстві, вартість послуги з генерації електронного підпису, яка надавалася компанією «Арт-Майстер», сягала від 324 до 513 грн. на рік для кожного користувача реєстрів.
Загалом ДП «Інформаційний центр» забезпечує функціонування 18 єдиних та державних реєстрів, основними користувачами яких є підрозділи Мін’юсту, Державні виконавча та реєстраційна служби, нотаріуси.