Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Останнім часом до КЗпП внесено значну кількість змін і доповнень. Це насамперед пов’язано з прийняттям Верховною Радою України низки нормативно-правових актів, спрямованих на боротьбу з корупцією та очищення влади. Зокрема, частину першу статті 36 цього Кодексу, в якій викладено основні підстави припинення трудового договору, доповнено пунктами 71, 72 і 9, а статтю 41 КЗпП, в якій передбачено додаткові підстави розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця з окремими категоріями працівників за певних умов, доповнено в частині першій пунктами 4 і 5 та частиною другою. Ми розпочинаємо цикл матеріалів, присвячених звільненню із зазначених підстав. У цій статті розглянемо звільнення за пунктом 71 статті 36 КЗпП.
Варто зазначити, що редакція пункту 71 статті 36 КЗпП неодноразово змінювалася у зв’язку з унесенням змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики. Підставою припинення трудового договору згідно з цим пунктом (в останній редакції) є укладення трудового договору (контракту), всупереч вимогам Закону України «Про запобігання корупції», встановленим для осіб, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, протягом року з дня її припинення.
|
Що слугує підставою для звільнення працівника за пунктом 71 статті 36 КЗпП? Які строки встановлено законодавством для проведення такого звільнення? Як правильно оформити наказ про звільнення та запис у трудовій книжці працівника? Відповіді на ці інші запитання можна отримати, ознайомившись зі статтею Миколи Бойка у журналі «Довідник кадровика» № 5, 2017.