Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Органам соцзахисту забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви і декларації
З 1 травня почне діяти постанова Кабміну № 106 , що передбачає новий порядок оформлення житлових субсидій. Згідно з новим порядком, потрібно подача тільки двох документів - Заяви та Декларації. Термін дії субсидії - 12 місяців. Як повідомив сьогодні під час селекторної наради в Кабінеті Міністрів заступник Міністра соціальної політики Віталій Мущинін, більше 90 відсотків громадян вже отримали в свої поштові скриньки пакет документів для оформлення житлових субсидій.Звернутися за субсидією можна протягом трьох місяців з моменту підвищення тарифів на послуги ЖКГ, але призначать субсидію саме з 1 квітня. Крім того, Віталій Мущинін уточнив: до травня 2015 діє існуючий порядок оформлення субсидій на 6 місяців. Після закінчення цього терміну субсидії будуть автоматично переоформлюватись на рік тим громадянам, які мають право на їх отримання. А ось заявникам, що звернулися після 1 травня, субсидії оформлятимуть відразу на календарний рік. Як заповнити бланк Заяви про призначення житлової субсидії ? Заява заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по оплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, докладають до Заяви договір найму (оренди) житла. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію (на оплату житлово-комунальних послуг »та / або« на придбання твердого палива і скрапленого газу »). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все. У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно: 1) у графі «Номер особового рахунку» - вказати номер особового рахунку, який міститься в договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату послуг; 2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» - вказати назву організації, зазначеної в договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату послуг; 3) в графі «Примітки» вказується наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник» / «немає лічильника». Як заповнити бланк Декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії ? У розділі I зазначаються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживають - для осіб, які орендують житло і вказані в договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги. У розділі II заповнюються відомості про всіх видах доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, відсотки від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживають, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014) без урахування ПДФО із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід. У розділі III вказується інформація про одноразову покупку майна або оплаті послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час покупки (оплати) перевищує 50 тисяч гривень . Крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо. Якщо представлені неповні або недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб - може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому випадку заявник зобов'язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі . Деталі щодо отримання субсидій за новими правилами можна дізнатися в органах соцзахисту за місцем реєстрації, або за телефоном гарячої лінії 0800507309 (безкоштовно, цілодобово).